gundem / Mədəniyyət
31.08.2023, 14:13
AI rəsmləri Misir rəssamları arasında mübahisələrə səbəb olur
İncəsənət professoru və rəssam Əliya Əbdülhadinin 70 rəsm əsərində ənənəvi rəsm alətləri əvəzinə texnikadan istifadə edərək tamaşaçıları təəccübləndirməsi “AI və mən... İncəsənətdə gələcək təcrübələr” sərgisi Misirdə rəssamlar arasında geniş müzakirələrə səbəb olub.
Tənqidçilər tərəfindən Misirdə ilk belə sərgi kimi təsvir edilən sərgi ilə bağlı müzakirə Pikasso Qalereyasının divarlarından kənara çıxdı. Sosial mediada tamaşaçılar təcrübəni, onun bədii “qanuniliyini” və Misir yaradıcılığının gələcəyinə təsirini müzakirə ediblər. Lakin, mübahisə bazar ertəsi qalereyada sərginin kuratorunun, rəssamların, tənqidçilərin və sənət həvəskarlarının iştirak etdiyi “İncəsənətdə süni intellekt .... ilə və ya əleyhinə” adlı açıq seminarda davam etdirilib.
Abdulhadi təcrübəsinə təxminən bir il əvvəl başlamış, interyer və aksesuar dizaynlarında “Midjourney” tətbiqinin köməyi ilə bu yeni maraqlı dünyanı kəşf etmək məqsədi daşıyır. Rəssam tapdı ki, proqram onun yazdığı hər şeyi 10 saniyə ərzində tam dizayna çevirə bilər ki, bu da onu rəsmlərlə sınaqdan keçirməyə vadar edib.
“Rəssam üçün yeniliklərlə ayaqlaşmaq vacibdir. Süni intellekt (AI) xoşumuza gəlsə də, xoşumuza gəlməsə də, o, hətta incəsənət və yaradıcılıq sahələrində də özünü tətbiq edəcək”, - İordaniya Petra Universitetinin memarlıq və incəsənət məktəbinin keçmiş dekanı və ABŞ-ın vitse-prezidenti Dr.
"DogruXeber.az" bildirir ki, bu barədə “Asharq Al-Awsat”a Helvan Universitetinin Gözəl Sənət Məktəbi məlumat verib.
“Texnika diqqətəlayiq sürətlə irəliləyir, bu o deməkdir ki, biz onunla ayaqlaşmalıyıq və ona laqeyd yanaşmaq kömək etməyəcək. Hiss etdim ki, bu dünyanı araşdırmalı və onun alətləri ilə təcrübə etməliyəm. İncəsənət tələbələri və həvəskarları müasir texnologiya ilə bağlı hər şeyi sevirlər, ona görə də bunu akademik kurikulumlara inteqrasiya etməyin vaxtı çatıb”, - deyə o, izah edib.
Əbdülhadi hesab edir ki, rəsmlər onun şəxsiyyətini əks etdirir və real həyatda çəkilsə, onun orijinalı sayıla bilər. “Mənə elə gəldi ki, maşınla ünsiyyət qururam, sanki bir növ dialoq var. Amma əsərlərimin ruhunu və baxışımı əks etdirən nəticələr əldə etmək üçün bəzi rəngləri və formaları dəyişməli oldum”.
Sərgisini tənqid edən insanlar haqqında o dedi: “Mən bütün fikirləri alqışlayıram, çünki onlar yeni hərəkətlər və baxışlar yaradır və artıq göz ardı edilə bilməyən bir səbəbi müzakirə etmək üçün qapılar açır, o, sənət yaradıcılığı üçün süni intellektdən istifadə edir. Amma təcrübəni daha çox əsərdə təkrarlamaqdan çəkinmirəm”.
Bazar ertəsi qalereyanın təşkil etdiyi seminarda məsələ ilə bağlı müzakirələr və qızğın müzakirələr davam etdirilərək, dəstəkləyici və əks fikirlər arasında kəskin ziddiyyət yaranıb.
Helvan Universitetinin Gözəl Sənətlər Məktəbinin dizayn professoru Dr. Əşrəf Rida Əbdülhadinin üslubunu əks etdirən sənət əsərləri yaratmaq üçün süni intellekt tətbiqlərindən istifadə edərək təcrübə və özünə meydan oxumaq cəsarətini yüksək qiymətləndirib.
Digər tərəfdən, Rəssam və Tənqidçi İzzəddin Naguib bu təcrübəni tənqid edərək soruşdu: - “Biz süni intellektni təsviri incəsənət, teatr, kino və musiqiyə necə daxil edə bilərik?
İncəsənət xəyalların və təxəyyülün kohortudur, duyğuların və unikallığın nəticəsidir. Süni intellektdə bütün bunlar yoxdur, o, simulyasiya, məlumatların saxlanması və manipulyasiyaya əsaslanır. Kimsə süni intellektə əsaslanan sənət əsərini imzalayanda yaradıcılıq və saxtakarlıq arasındakı incə xətti keçir”.
Öz hissəsi üçün. Dr. Taher Əbdüləzim Əbdülhadinin Misirdəki təcrübəsini “roman” adlandıraraq qeyd edib ki, - “nəticələr cəsarətli və müstəsna bir yanaşma nümayiş etdirir”.
DogruXeber.az
Gültəkin Talıbqızı